Konsulentydelser- IT

Konsulentydelser- IT

Indkøb af IT- konsulentydelser via dynamisk indkøbssystem

AAU har lavet en aftale om levering af IT- ydelser. Aftalen er udbudt som et dynamisk indkøbssystem.

Et dynamisk indkøbssystem er en indkøbsmetode på samme måde som en rammeaftale. I systemet kan der foretages miniudbud indenfor de enkelte områder. Der kan foretages miniudbud inden for f.eks. Sikkerhed og compliance, support og systemdrift mv. 

Der optages løbende leverandører i systemet. Leverandørerne har, efter optagelse i systemet, mulighed for at byde ind på de miniudbud vi foretager.

Kategorier
 

Det dynamiske indkøbssystem er oprettet med følgende 9 forskellige kategorier:

  • Projektledelse
  • Integration og tilpasning af standardsoftware
  • Governance
  • Programmering af applikationer og services
  • Arkitektur
  • Bistand/assistance i forbindelse med indkøb
  • Sikkerhed og compliance
  • Support og systemdrift
  • Konsulentydelser inden for UX og usability

Ønsker du, at Udbud og Indkøb skal gennemføre et miniudbud via det dynamiske indkøbssystem på en af de ovennævnte kategorier, kontaktes udbudskonsulent Knud Jacob Jacobsen  for nærmere aftale om gennemførelsen af miniudbuddet.