Indkøb af HR- konsulentydelser via dynamisk indkøbssystem
Indkøbsenheden har oprettet et dynamisk indkøbssystem for indkøb af HR Konsulentydelser. Indkøbssystemet har til formål at lette indkøbet af HR Konsulentydelser og samtidigt sikre, at AAU foretager indkøb i henhold til de udbudsretlige rammer og AAU’s indkøbspolitik.
Det dynamiske indkøbssystem indeholder 11 forskellige kategorier inden for HR Konsulentydelser. Inden for de enkelte kategorier kan der foretages miniudbud blandt de leverandører, der er godkendt på baggrund af krav til økonomisk og faglig formåen. Der optages løbende nye leverandører i systemet.
Kategorier
Det dynamiske indkøbssystem er oprettet med følgende 11 forskellige kategorier:
- Leder og ledelsesudvikling
- Organisationsudvikling
- Personlige udvikling
- Projekt- og proceskompetencer
- Rekruttering, Executive Rekruttering
- Rekruttering, Almindelig Rekruttering
- Psykisk arbejdsmiljø, psykologisk rådgivning
- Psykisk arbejdsmiljø, generelt psykisk arbejdsmiljø
- Psykisk arbejdsmiljø, arbejdsmiljøcertificeret bistand
- Medarbejderudvikling
- Test
Ønsker du, at Udbud Og Indkøb skal gennemføre et miniudbud via det dynamiske indkøbssystem,
kan Udbudskonsulent Mia Høyer Mikkelsen eller Anne Kielgast Andersen kontaktes for nærmere.