Managementsupport

Managementsupport

SKI-aftale 17.11

Rammeaftalen anvendes, hvis AAU ønsker at foretage et løsningskøb, hvor det er leverandøren, der leder og gennemfører sit eget løsningsforslag. Dermed er det også leverandøren, der er ansvarlig for projektet.

Aftalen er gældende fra 10. februar 2024 indtil 9. februar 2028.

Rammeaftalen er opdelt i 6 delaftaler:

  1. Strategi- og organisationsudvikling
  2. Forretningprocesser
  3. Analyser/evalueringer
  4. Systemer og styring
  5. Human Resources
  6. Grønne ydelser

Inden for de 6 delaftaler kan man vælge mellem følgende fire konsulentydelser:

  • Juniorkonsulent
  • Konsulent
  • Seniorkonsulent/specialist
  • Chefkonsulent/partner

Du kan læse mere om aftalen i faktaarket.

I oversigten kan du se alle de tildelte leverandører. I første kolonne finder du delaftalen - i anden kolonne finder du tildelte levrandører.

Indkøb på aftalen:

Indkøbet fortages ved direkte tildeling til den leverandør, du mener der vil være bedst til at løse opgaven ud fra opgavebeskrivelsen.

For yderligere information/indkøb på aftalen - kontakt Udbud og Indkøb