Flytteydelser
AAU har indgået en rammeaftale med Movato om levering af flytteydelser og handyman-ydelser. Aftalen er gældende til udgangen af august 2028.
Aftalen omfatter flytninger, levering og afhentning af flyttekasser, nedpakning, handyman-ydelser (forefaldende arbejdsopgaver af praktisk karakter, fx demontering, samling eller opstilling af borde og stole til arrangementer, simple flytninger og omarrangeringer), opbevaring i container og trælift.
Priser for ydelserne kan tilgås her.
Movato anvender i forbindelse med udførelse af ydelserne underleverandører. Disse er følgende:
Campus Aalborg: Øbro
Campus Esbjerg: Ingen underleverandør - Movato er direkte leverandør
Campus KBH: HG Flytteforretning
Indkøb og bestilling på rammeaftalen:
Bestillinger skal ske direkte til Movato og kan foretages på en af følgende måder:
- formular på Movatos hjemmeside: www.movato.dk/aau
- e-mail til drift@movato.dk (medarbejderens AAU-signatur skal fremgå af bestillingen. I emnefeltet skal der angives ”Movato/AAU”.
- tlf. nr. 69 90 23 23
- fritekstbestilling via AAU’s økonomisystem.
Generelle spørgsmål til flytteopgaver
Spørgsmål kan rettes internt til
Campus Aalborg: Peter thorup Hansen
Campus Esbjerg: Jesper Bayer Nielsen
Campus KBH: Stig Møllenberg