Kontorhold

Lagt online: 21.02.2014

Kopipapir og Kontorartikler

SKi 50.55

AAU har tilsluttet sig Statens og Kommunernes Indkøbsservices (SKI)s forpligtigende  indkøbsrammeaftale med Lyreco.

Aftalen er bygget op som en katalogmodel. Det vil sige, at leverandørens katalog ligger til grund for det udbudte sortiment. Der sker en løbende opdatering af varer i rammeaftalens løbetid, som sikrer et tidssvarende sortiment.

Der kan købes varer inden for følgende hovedproduktgrupper:

  • Kontorartikler
  • Skoleartikler
  • Papir i ark, der leveres på paller
  • Papir i ark, der leveres i enkeltpakninger

Priser på aftalen:

Priserne på aftalen er Lyrecos listepriser fratrukket en rabatsats inden for hver af de ovenstående produktgrupper. Aftalens priser afspejler dermed altid den aktuelle markedsprisen på samtlige produktgrupper, der er omfattet af aftalen.

Indkøb på aftalen:

Du køber ind via katalog i AAU's e-handelssystem.

Leveringsbetingelser:

På aftalen er der 2 leveringsdage om ugen .

I Aalborg er det tirsdage og fredage.
I København og Esbjerg er det tirsdage og torsdage.

Leverandøren skal levere de bestilte varer inden for 1 arbejdsdag , dog ikke førend i forvejen aftalte leveringsdag.

Alle ordre modtaget inden kl. 11.00 på en arbejdsdag leveres den efterfølgende leveringsdag mellem kl. 08:00 og 16:00.
Ved ordre under Kr. 200,- ekskl. moms pålægges et leveringsgebyr på kr. 75,- ekskl. moms.

Der er 30 dages returret på produkter på aftalen, hvis de er i gensalgsbar tilstand.

Leveringsadresse:

Produkterne vil blive leveret på den/de adresse(r), du har oplyst da du gennemførte bestillingen. Det er muligt at få din ordre leveret på etageniveau eller i kældre, hvis det er oplyst i bestillingen.

Kontakt til Lyreco:

Ved generelle spørgsmål og hjælp til valg af produkter i sortiment, kan man kontakte Lyrecos kundeservice på tlf. 70 100 500. Kundeservice har åbent i tidsrummet 08:00-16:30, eller på mail: kundeservice@lyreco.com

Ved behov for support omkring ordre er man også velkommen til at kontakte Lyreco Kundeservicemedarbejder, Trine Thun Hansen, på mail : trine.thun.hansen@lyreco.com  eller på tlf. 2333 1236.

Rammeaftalen løber frem til og med 31. oktober 2025.

Kontakt Udbud & Indkøb for yderligere information om aftalen.