AAU'S REJSEBUREAUAFTALE MED Carlson Wagonlit Travel (CWT)
Introduktion til aftalen:
AAU har tilsluttet sig SKIs rammeafte 16.05 om rejser med CWT samt om levering af rejsebureauydelser frem til oktober 2028. Når medarbejdere på AAU køber rejser gennem rammeaftale CWT opnår universitetet væsentlige rabatter på bl.a. flyrejser, da universitetets rejsebureau administrerer universitetets rabataftaler med flyselskaber og hoteller. Rabatter på flyrejser mv. kan således kun opnås ved at rejser bestilles gennem rejsebureauet.
Bestilling af rejser bør fortrinsvis ske gennem anvendelse af CWT´s onlinebooking system- se mere under indkøb på aftalen
Rejsebureauet har forholdsordre om, ved telefonbestilling, at bestille den mest direkte rejse således, at medarbejderne anvender mindst mulig tid på at rejse. Rejsebureauet kan også bestille den billigste rejse hvis man er villig til flere flyskift og venten i lufthavnen. Man skal blot orientere rejsebureauet ved bestillingen om, at man ønsker den billigste billet.
Priser på aftalen:
Prisaftalen er bygget sådan op, at der er en fast pris i hele aftaleperioden på de forskellige rejsebureauydelser.
Priserne på de forskellige bestillingsformer er eksklusiv moms, og du kan du se dem her:
Ydelse |
Pris |
Bestilling via online bookingsystem | 20 kr. pr rejse bestilt i systemet |
Telefonbestilling fly indenrigs og Skandinavien | 43 kr. pr. billet |
Telefonbestilling fly Europa | 76 kr. pr. billet |
Telefonbestilling fly interkontinental | 185 kr. pr. billet |
Telefonbestilling hotel og billeje | 31 kr. pr. booking |
Telefonbestilling af øvrige transportformer som ikke er tilgængelige i bookingsystemet | 70 kr. pr. booking |
Ændring af bestilling både online og pr. telefon | 25 kr. pr. ændring |
Annullering af bestilling både online og pr. telefon | 42 kr. pr. annullering |
Bestilling og udlevering af visum | 600 kr. pr. visum |
Håndtering af grupperejser | 695 kr. pr påbegyndt time |
Indkøb på aftalen:
Indkøb på aftalen sker ved at man anvender CWT´s online bookingsystem. Ved komplicerede rejser kan man ringe eller sende en e-mail til CWT.
Du kan finde hjælp til rejsebestilling på AAUs Rejsekontors hjemmeside. Her finder du også quick guides til CWT´s online bookingsystem.
Når man bestiller en rejse hos rejsebureauet første gang, skal man først kontakte Rejsekontoret på AAU for at få oprettet en rejseprofil. Rejsekontorets kontaktoplysninger kan findes her:
Kontaktoplysninger til CWT:
- Onlinebooking system til bestilling af rejser travel.myCWT.com.
- Telefonisk kontakt:
- Flyrejser, togrejser hotel og billeje mv.: Tlf. 33 63 77 77- Tast 1 for bestilling af rejser og vejledning fra rejsekonsulenter , E-mail: staten.dk@contactcwt.com
- Teknisk support til CWT´s online booking system: Tlf.: 33 63 77 77- Tast 2 for teknisk support, E-mail: txcare.dk@mycwt.com
- Grupperejser: Tlf. 3363 7676, E-mail: grp_team9@cwt-me.com
- Faktura spørgsmål: support.staten.dk@mycwt.com
- Reklamationer og klager: customercare.dk@mycwt.com
- Flyrejser, togrejser hotel og billeje mv.: Tlf. 33 63 77 77- Tast 1 for bestilling af rejser og vejledning fra rejsekonsulenter , E-mail: staten.dk@contactcwt.com
CWT´s åbningstid er mandag-fredag 08:30-16:30
Uden for normal åbningstid kan man i nødstilfælde kontakte CWT´s hotline på tlf.: 33 63 77 77. Der opkræves er servicehonorar på 260 kr. når man kontakter hotline/CWT uden for deres danske åbningstid.
Spørgsmål til aftalen kan rettes til Udbud og Indkøb.